jakakrowa8
1) Oferta hotelu " Przy Oślej Bramie": Hotel "Przy Oślej Bramie" ma do dyspozycji 87 pokoi i 4 apartamenty. Oferuje pokoje dla gości palących i niepalących: czteroosobowe, pięcioosobowe i dwuosobowe.Hotel jest przystosowany do przyjęcia gości niepełnosprawnych. W hotelu znajdują się sale konferencyjne(150osób, 70 osób ), nowocześnie wyposażone, centrum rekreacji, sklep, solarium. Zniżki dla firm 22% 1. Zaproponuj kryteria segmentacji na użytek tego obiektu. 2.Dokonaj podziału rynku hotelu :Przy Oślej Bramie" na segmenty. 3.Podaj charakterystykę zaproponowanych segmentów, uwzględniając cechy ważne dla właściciela obiektu. 2) Oferta restauracji "Image"Restauracja "Image" specjalizuje się w przyrządzaniu dań tradycyjnej kuchni polskiej. Oferuje swoje usługi w 4 salach konsumenckich na 20, 40, 80 i 300 osób. Organizuje liczne przyjęcia okolicznościowe oraz świadczy usługi cateringowe. Restauracja jest przystosowana do przyjęcia gości niepełnosprawnych. W "Image" stosowane są zniżki dla firm 20%, dla grup turystycznych 15% i dzieci 30 % 1.Zaproponuj kryteria segmentacji na użytek restauracji "Image". 2.Dokonaj podziału rynku hotelu restauracji "Image" na segmenty. 3.Podaj charakterystykę zaproponowanych segmentów, eksponując cechy ważne dla właściciela obiektu.
+0 pkt.
Odpowiedz
Odpowiedzi: 0
Najnowsze pytania w kategorii Inne
Ładuj więcej